Bu Zorlu Süreçte Markalar Ne Yapmalı/Ne Yapmamalı

Bu zorlu süreçte Markalar Ne yapmalı/Ne yapmamalı?

- Çalışanlarınıza değer verin,onları önemseyin mümkün olduğunca işlerinin devamlılığını sağlayın sağlıklarına dikkat edin

- Krizi fırsata çevirme duygusuyla hareket etmeyin.Gereksiz  fiyat arttırmalara gitmeyin. İndirim yapıyor gibi görünüp taksitli seçeneklerde üzerine çok fazla faiz koymayın.İndirim yapacaksanız gerçekten yapın,unutmayın tüketiciler de araştırıyor. 

- Toplumun yanında olun topluma maddi/manevi FAYDA sağlayın.

- İletişim Dilinize dikkat edin,ucu açık ne mesaj verdiği belli olmayan akıllarda soru işaretleri bırakan söylemlerden,kendinizi öven reklamlardan kaçının.Marka vaadiniz ne ise mesajınızı direk verin ve gerçekleştirin. 

- Şeffaf olun;Abartmayın ne iseniz onu söyleyin bu dönemde ne kadar büyük ve/veya ne kadar güçlü olduğunuz çalışanınıza ve topluma sağladığınız “FAYDA” ile ölçülüyor. 

- Güven verin. Söylemleriniz ile yaptıklarınız bir biri ile örtüşsün, “yanınızdayız” ancak “parasıyla” ve/veya “Parayı veren düdüğü çalar” tavrından kaçının. Reklamlarda farklı gerçek hayatta farklı davranmayın yapıyor-MUŞ gibi görünmeyin ya yapın yada sessiz sedasız bu günlerin geçmesini bekleyin. Unutmayın bu günler de geçer ve insanlar kimlerin yanında olduğunu kimlerin yanında olmadığını asla unutmazlar...

Hülya Çakıcı Hacıoğlu

Kalemim mutlu, kalemim umutlu, gözlerim buğulu, gözlerim ışıltılı, kalbim mutluluk dolu... İçimde vefaya, güzele, iyiliğe, dostluğa karşı ümitler...

Yeni Normal Dönemde Pazarlama, İletişim ve Sosyal Marka
hulyahacioglu@hulyahacioglu.com.tr



2024 © Hülya Çakıcı Hacıoğlu