Hakkında

Hakkında;

Profesyonel iş hayatını 28 yıldır sürdüren Hülya HACIOĞLU, ODTÜ Gıda Mühendisliğinden mezun olmuş, Pazarlama yüksek lisansı yaparak, kariyerine Satış, Pazarlama, Markalaşma ve Kurumsal İletişim alanlarında devam etmiştir.

Türkiye'nin her noktasında karar mekanizmaları, kanaat önderleri, sanayiciler, işletmeler, siyasiler, STK'lar, sanatçılar, yazarlar, eğitimciler, basın kuruluşları, ajanslar ve halk ile iletişim içerisinde çalışmış, farklı yapılar farklı kültürler ile tanışmış, ülke sosyolojisinin potansiyeli ve işleyiş düzenini gözlemlemiştir. Tüm bunların ışığında insan ve değerlerinin, duygu, düşünce ve ihtiyaçlarının, glokelleşmenin önemini özümsemiş, iş yapış şekillerinde uygulamış, başarılı iş sonuçları elde etmiştir.
Firmaların büyüme, gelişme, değişim dönüşüm,  kurumsallaşma ve markalaşma süreçlerinde aktif rol almış, Yönetim Kurulu Üyeliği ile karar mekanizmalarında bulunmuştur. 

SAP SD modülünün ilk uygulamasının proje liderliğini yapmış, EFQM Mükemmellik ödülünü ilk alan ekibin içerisinde yer almış, McKinsey ile çalışmıştır.(Pınar Süt 1999)
Fikir, tasarım ve iletişim kampanyaları ile yurt içi ve yurt dışında ödüller almıştır.(Sarp Group)
Elektrik Kablo Sektöründe ilk, tek ve son Türkiye Kadın Satış Müdürü olma unvanını almış, firmanın ilk kez ISO 500’de yer almasının mutluluğunu yaşamıştır. (Borsan Kablo)
Medya Grubunda, gazeteyle başlayan süreç, radyo, tv, dergi, ajans ve dijital platformların eklenmesi ile devam etmiştir. Tüm aşamalarda birebir etkin rol alınmış, şehrin tüm paydaşları, ticari, sosyal, kültürel, siyasi hayatıyla iç içe, halkıyla bütünleşerek kurumun marka ve itibarı en iyi şekilde yönetilmiş, kurum ve kuruluşlara, şehre ve şehir insanına katkıda bulunularak sonuçlanmıştır. Bu dönemde, kurum ülkede kendi kendini yöneten medya gruplarından biri olmuştur. Basın sektöründe ERP (IFS) sisteminin planlanarak uygulanmasını sağlamıştır. Bu uygulama ilktir. (Haber Medya Grubu)

Stratejik yol haritaları, 5 yıllık pazarlama planları, yatırım ve yatırımcı değerlendirmeleri  hazırlamış ve uygulanmasını sağlamıştır.

Firmaların büyüme, gelişme, değişim dönüşüm,  kurumsallaşma, markalaşma, liderlik, takım ruhu, KPI ve imaj yönetimleri konusunda projeler geliştirmiş, uygulamış ve başarılı iş sonuçlarından dolayı ödüller almıştır.Kurumsal iç ve dış İletişim Stratejileri ve kurum kültürü oluşturmuş, uygulanmasını sağlamış, (Çalışan İlişkileri, Basınla İlişkiler, Halkla İlişkiler, Finansal İlişkiler, Müşteri-Bayi-Kanallarla İlişkiler, Çalışan İlişkileri, Yönetim İlişkileri, Kamu Kurum ve Kuruluşlarla İlişkiler, Ajanslarla İlişkiler, STK’larla İlişkiler)

Merkeze insanı alan insan odaklı yönetimi benimsemiş, merkeze insanı alan insan odaklı iletişim kampanyalarına imza atmıştır. Yerel yönetimler  ve siyasi liderlerin seçim kampanyalarına katkıda bulunmuş, medya planlamalarını organize etmede yardımcı olmuştur. Ülkenin önde gelen yazar ve sanatçılarla röportajlar yaptırmış, Genel Yayın Yönetmenliğini  yaptığı dergide yayınlanmasını sağlamıştır.

Toplumsal cinsiyet ayrımcılığının ortadan kaldırılması, kadınların iş ve sosyal hayatta daha etkin rol alması, cam tavan sendromunun kırılması için çalışmalar yapmış, seminer ve toplantılara katılmış, farkındalık oluşturmuştur.
Eğitimde STEM, PDR, Şiddete Hayır, Markam Şehrimle Buluşuyor, Tarihimi biliyorum, Kimsesiz Çocukların Eğitimi sosyal sorumluluk projeleri hazırlamış, hayata geçirilmesini sağlamıştır.
Dergi Genel Yayın Yönetmenliği yapmış, Başarı Öyküleri filmi hazırlatmış,  pek çok TV, radyo programına imza atmış makale ve köşe yazıları ile gündem oluşturmuştur.
Panelist olarak çok sayıda kongre ve sergiye katılmış, ürünleri, araştırma ve projeleri ile yeniliklere ve ilklere imza atmış, pek çok ödül almıştır.
Türkiye’de masanın her iki tarafında da bulunan bütünsel iletişimin çift taraflı tüm detaylarına hakim, hizmet alan ve hizmet veren konumlarında yer alan tek kişi unvanına sahiptir.

Halen aktif olarak görev aldığı 3 dernek ve 1 kuruluş ile birlikte farkındalık oluşturmak geleceğimize katkıda bulunmak amacıyla çalışmaktadır.

Kendine ait takip edilen bir bloğa sahiptir. Çalışmalarına, Fikir Lideri, Marka, İletişim ve Pazarlama Yönetim Danışmanı, İşletme Koçu olarak ve Eğitmen olarak devam etmekte, kurumsal eğitimler vermektedir.

28 Mayıs 2020 tarihinde Markanın 'SOSYAL MARKA' diyerek tanımını yeniden

yapmış, Markalaşmaya yeni bir bakış açısı getirmiştir.

  

Sürdürülebilirlik Hedefleri;

Her canlı İYİ YAŞAMAYI hak eder...

Kendimiz için İYİ YAŞAM

Çalışanlarımız için İYİ YAŞAM

İş ortaklarımız için İYİ YAŞAM

Toplumumuz için İYİ YAŞAM

Çevremiz için İYİ YAŞAM

Dünya için İYİ YAŞAM....

Hayat Felfesi;

 ‘’Insanın tam olarak kendini gerçekleştirmesi ve gerçek mutluluğu yakalaması, başkalarına yardım etmesi başkalarının da mutlu olması, yardımlaşma, dayanışma ve kaynakların paylaşılması ile mümkün olur’’

Hülya Çakıcı Hacıoğlu

Kalemim mutlu, kalemim umutlu, gözlerim buğulu, gözlerim ışıltılı, kalbim mutluluk dolu... İçimde vefaya, güzele, iyiliğe, dostluğa karşı ümitler...

Yeni Normal Dönemde Pazarlama, İletişim ve Sosyal Marka
hulyahacioglu@hulyahacioglu.com.tr



2024 © Hülya Çakıcı Hacıoğlu