Burger King Küflü Whopper

Burger King yeni reklam filminde artık ürünlerinde koruyucu kullanmaya karar verdiğini küflenen Whopper ile anlatıyor. 

2 yıl önce,doğal katkısız ve raf ömrü daha kısa olan ürünlerimiz için aynı iletişim kampanyasını yapacaktık. 

Yapmadık.

Ülkemizin kültürünü,yapısını,yaşanan gıda terörünü düşününce bir genellemeye neden olabileceğine,her küflenen ve/veya bozulan ürünün “doğal” ve “katkısız” olarak nitelenebileceğine,hiçbir kurala uymayan,son derece sağlıksız koşullarda merdiven altlarında üretilen sağlıksız ürünlere bir kılıf olabileceğine dair çekincelerimiz vardı. 

Son yıllarda,ambalajlı hileli ürünlerin yanına bir de nerden geldiği kimin yaptığı bilinmeyen,içerisine ne kattığı belli olmayan denetimsiz ev yapımı, handmade ve/veya köy ürünleri eklendi “doğal”  adı altında satışa sunuldu, çabuk bozulan, küflenen bu ürünler halk tarafından ilgi gördü hızla tüketilmeye başlandı.

Ürünün bozulması  ve/veya küflenmesi doğal ve sağlıklı olduğunu göstermez.Ürünün kalitesi kullanılan hammaddelerin niteliği,üretim şartları, ambalajlama,lojistik,saklama koşulları vb bağlıdır. Ayırım iyi ve net yapılmalıdır.

Burger King’i katkı maddeleri kullanmama ve/veya en aza indirme kararından dolayı kutluyor,reklam filminin ülkemizde bir genellemeye ve/veya suistimale neden olmamasını diliyorum.

Hülya Çakıcı Hacıoğlu

Kalemim mutlu, kalemim umutlu, gözlerim buğulu, gözlerim ışıltılı, kalbim mutluluk dolu... İçimde vefaya, güzele, iyiliğe, dostluğa karşı ümitler...

Yeni Normal Dönemde Pazarlama, İletişim ve Sosyal Marka
hulyahacioglu@hulyahacioglu.com.tr



2024 © Hülya Çakıcı Hacıoğlu