Kriz ortamından yararlanmak, fırsata çevirmek...

Starbucks'a gelince, fırsatçı bakterileri hatırladım. "opportinist bacteria", denir. Uygun zamanı ve ortamı yakalar altın vuruşu yaparlar.

Fizyolojik açıdan bakınca zararlı olsa da, iş hayatında fırsatları yakalamak ve değerlendirmek başarının anahtarlarından biridir.

Örneğin Starbucks, 10 bin mülteciyi istihdam edeceğini açıklayarak, son dönemde düşen marka imajını kurtarmakla kalmadı, yukarılara taşımayı da başardı. Kriz ortamından yararlandı, fırsata çevirdi...

 

Kısaca gündemi iyi takip etti, insan psikolojisini iyi analiz etti, pratik davrandı, hızlı karar verdi ve kazandı...

Hülya Çakıcı Hacıoğlu

Kalemim mutlu, kalemim umutlu, gözlerim buğulu, gözlerim ışıltılı, kalbim mutluluk dolu... İçimde vefaya, güzele, iyiliğe, dostluğa karşı ümitler...

Yeni Normal Dönemde Pazarlama, İletişim ve Sosyal Marka
hulyahacioglu@hulyahacioglu.com.tr



2024 © Hülya Çakıcı Hacıoğlu