Marka ve Kurumsal İtibar...

Markalar şirketlerin, var oluş nedenlerini, temel ilkelerini, felsefelerini, misyonlarını, iş yapma şekillerini ifade eder. Şirketlerin en değerli varlıklarıdır ve hayati önem taşırlar. 
Kurumsal itibar ise; kurumun insanlar üzerinde bıraktığı izlenim ve algılamaların toplamıdır. Bir kurumun can damarıdır. Bir kurumun itibarı; güvenilirliği, saygınlığı ve prestiji ile doğru orantılıdır. Kurumun itibarı ne kadar güçlü ise o kurum o kadar etkilidir. Kurumsal itibarı güçlü bir kurum, marka sadakatini arttırır, müşterileri, tedarikçileri, çalışanları, paydaşları daha kolay etkiler, rekabet avantajı sağlar. Kurumsal itibar bir şirketin en önemli sermayesidir. 
Marka ve kurumsal itibarın yaratılması kadar, yönetilmesi, korunması ve onarılması da hayati önem taşır. "Marka ve Kurumsal İtibar Yönetimi, Şirketlerin, kültürünü, misyonunu felsefesini, iş yapış şekillerini bilen ve özümseyen, güvenilir üst düzey yöneticiler tarafından en üst düzeyde yönetilmelidir. 


Hülya Çakıcı Hacıoğlu

Kalemim mutlu, kalemim umutlu, gözlerim buğulu, gözlerim ışıltılı, kalbim mutluluk dolu... İçimde vefaya, güzele, iyiliğe, dostluğa karşı ümitler...

Yeni Normal Dönemde Pazarlama, İletişim ve Sosyal Marka
hulyahacioglu@hulyahacioglu.com.tr



2024 © Hülya Çakıcı Hacıoğlu